събота, 4 юни 2011 г.

Кино за трима

     Искам само да споделя, че съм очарован от отношението в Евро Синема на Стамболийски. Не, съвсем искрено съм очарован без капчица сарказъм.
     Навих Ивайло и Серж да ходим на прожекция на True Grit, защото ме впечатли трейлъра. В Интернет беше обявена за един без петнайсет. Когато отидохме там ни казаха, че дори не са пускали филма, защото не е имало кой да го гледа, пък и ние сме доста закъснели, защото прожекцията била в дванадесет и половина. Щом разбраха за разминавката в Интернет, ни пуснаха филма. Само за нас тримата. Можеха и да не го направят, едва ли парите от нашите билети са им толкова ценни, но този жест ще ме накара да отида пак там, защото съм доволен от обслужването. И така, гледахме True Grit на частна прожекция, и въпреки че бяхме само тримата, изключихме телефоните си от уважение един към друг.

Няма коментари:

Публикуване на коментар