събота, 9 април 2011 г.

Тази нощ не можах да спя. Нападнаха ме лоши мисли и не можах да ги разсея в леглото- трябваше да стана. Тази сутрин бабките от входа ме навиха да пренеса един голям куп клони по- близо до пътя, където се предполагаше, че общината ще изпрати камион. Физическото усилие на слънце ми подейства страхотно, а после когато един симпатичен побелял чичка запали купчина боклуци и клонки, сякаш отново бях на лагер в трети клас. Двамата с петнадесетгодишния му внук ръчкахме кладата с два дълги пръта в опит да предпазим едно изсъхнало дърво, което беше наблизо. Наистина се почувствах добре и пречистен от душа след това. Направих си цигун. Поговорих си за нещата от живота със Стинката. Днешният ден и излизането на суинг-джаз вечер с Дени от бившия клас ми подействаха много добре. Не знам защо ме налягат лоши мисли от време на време, но съм убеден, че нямат вече място в живота ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар